Saturday, March 16, 2013

Hek eleh macam la korang tak pernah. Tipu la tak pernah.

Secara jujurnya, aku pernah pergi ke Melaka. Baru-baru ni pun aku ada pergi. Yang aku nak cerita, aku pernah pergi dengan kawan-kawan pada tahun 2009 ke 2010 ntah. Aku lupa sikit. Ya aku pelupa. Tapi aku takkan lupa yang aku pernah letak Roberto Carlos sebagai striker waktu main Winning Eleven dulu-dulu. Winning Eleven pun tak tahu? Pergi duduk Ethiopia.

Oleh kerana aku pelupa, jadi aku akan cerita secara ringkas dan tenang.

Sebaik saja sampai di Melaka, aku terus singgah Petronas. Perut aku meragam nak berak. Rasa macam Metallica jamming dalam perut. Susah gila nak kawal ragam perut aku waktu tu. Makwe yang banyak ragam lagi senang nak kawal berbanding perut aku pada waktu tu. Aku masuk tandas laju-laju, aku terus buka seluar.

" Preett prett preeeett!"

Macam bunyi wisel kan? Maaf la perut sakit kot. Berak pun bunyi-bunyi la sikit. Lagi ditahan, lagi sempit bunyi yang terhasil. Takkan korang tak pernah.

" Hmmmm bisingnya dia berak." Seseorang yang juga pengguna tandas menegur..

Celaka mujurlah yang tegur tu kawan sendiri iaitu Midi. Boleh juga buat-buat gelak selepas kejadian. Kalau orang lain yang tegur, 4 jam aku lepak dalam tandas lepas tu baru keluar. Tak sanggup tau nak berhadapan dengan orang yang telah mendengar alunan dan simfoni berak yang dikeluarkan oleh perut comel ni.

3 comments:

Anonymous said...

hahhahha,,bongok la wei

wannh said...

hahahaha bengong gila
lawak2

bintang kejora said...

Aduhaiii