Sunday, January 20, 2013

Geli Geleman

Oleh kerana waktu tu sedang memancing, jadi aku dan kawan lain secara automatik akan berbual tentang memancing dan bergelak tawa dengan lawak bangang masing-masing. Rasanya lawak kawan aku lagi tinggi mutunya berbanding kumpulan Bandung Jokers. Aku rasa la. Kami bukan pandai sangat nak buat lawak pasal Sharifah Zohra Jabeen kat Twitter sambil mengharapkan orang akan perasan akan keprihatinan kita tentang isu semasa.

"Kat kolam ni ada haruan jugak ke?" aku tanya soalan tersebut pada Amir.

"Ada punya. Tapi kena pakai umpan katak la."

"Aku semenjak dah besar ni makin geli pulak dengan katak. Dulu masa kecil ok je."

"Sama la." ringkas dan pemalas jawapan dari Amir.

"Eh kau geli dengan binatang apa pula sekarang?" aku bosan jadi aku ajak lagi Amir berbual.

"Aku sebenarnya makin geli dengan badan sendiri. Sebab badan pun dah macam binatang ni."

Lepas tu aku dah tak tanya apa-apa dan buat-buat sibuk memerhati awan.












1 comment:

Sab Buenoo said...

badannya dah rupa binatang apa?